środa, 20 października, 2021

Zarząd Transportu Miejskiego uruchamia mobilne Punkty Obsługi Pasażerów

- Reklama -

Zarząd Transportu Miejskiego przygotował niespodziankę, która ułatwi życie wielu pasażerom. Na ulice wyjadą specjalne autobusy, które będą pełnić rolę mobilnych Punktów Obsługi Pasażerów (POP).

ZTM na czas wakacji wprowadza mobilne Punkty Obsługi Pasażerów. Od piątku 12 czerwca na pętlach przy dużych osiedlach będziemy mogli spotkać specjalnie przygotowane autobusy.

Pasażerowie w mobilnym punkcie POP załatwią najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. 

Foto: WTP

W mobilnym Punkcie Obsługi Klienta można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Specjalnie oznaczone autobusy POP będą stały na pętlach:

  • 15-17 czerwca: Metro Kabaty przy K+R i Gocław,
  • 18-22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej,
  • 23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin,
  • 26-30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek.

Punkty będą czynne w godzinach 8.30-17.00.

- Reklama -

Jesteś świadkiem interesującego wydarzenia?

Jesteś świadkiem wypadku, pożaru lub innego ważnego wydarzenia? wyślij do nas informacje, zdjęcie przez profil na Facebooku lub na adres email: [email protected]

ŹródłoFoto: WTP

Przeczytaj również

- Reklama -
- Reklama -

Najnowsze artykuły

Thames British School w Warszawie – dlaczego warto?

Sieć edukacyjna Thames British School — to mieszczące się w Warszawie międzynarodowe szkoły, zapewniające dzieciom edukację światowej klasy. Grupa...
- Reklama -

Podobne artykuły

- Reklama -